Завдяки кінофільмам у більшості людей склалося дещо невірне уявлення про функціонування автомобілів. Дрифт, оксид азоту, постійні вибухи авто – ось що представила кіноіндустрія, але в абсолютно невірному світлі. Далі у цій статті ми розвіємо усі ці міфи та розповімо вам правду – те, що не покажуть у жодному масштабному та видовищному кіно.
Дрифт на поворотах – немає нічого краще
Наприклад, у третій частині фільму «Форсаж» дрифт представлений, як дещо дуже незручне та відоме у поїздці. Не дрифтуєш – значить ти недосвідчений водій. Тільки у фільмі не розповідається про те, що після кожної такої поїздки необхідно змінювати резину, вона не витримує таких навантажень.
Не дивлячись на те, що у фільмі були представлені гонки, ніхто і не додумався сказати, що дрифт займає більше часу, ніж якщо водій просто водій плавно увійде у поворот. У реальності, жоден гонщик Формули-1 ще не використовував дрифт у змаганнях. Варто подумати, а може краще не ризикувати своїм авто та не використовувати цей прийом?
Вибухи – майже на кожному повороті
Стикнувшись з чимось габаритним, автомобіль зобов’язаний вибухнути – основний міф кінофільмів. Машина може вибухнути тільки від іскри, що опиниться у паливі. У всіх інших випадках – машина тільки перетвориться на купу заліза, котру можна, здати на металолом та більш нікуди. Або спробувати відремонтувати, якщо це взагалі можливо.
Оксид азоту – і твоє авто стає більш потужним у кілька разів
У фільмах закис азоту може практично зрівняти швидкість автомобілю зі швидкістю звуку. Закис азоту дійсно може підвищити швидкість авто, але тільки на 10%. Це ніяке не диво і не манна небесна для гонщиків. А просто невеликий допінг для автомобілю. Не варто сподіватися, що у кіно покажуть правду. Її можна знайти у документальних фільмах (і це не факт). Перш ніж проводити експерименти з власним автомобілем, проконсультуйтесь у спеціалістів, чи дійсний цей трюк взагалі і яких наслідків можна чекати від нього.